Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.

1.12.2017

Tiedote yrityksille: Rinki-merkin käyttöönotto 2018 – Pakkaustietojen palautus 28.2.2018

>> Bulletin in English
>> Meddelande på svenska

Hyvä asiakkaamme,

kerromme tässä viestissämme teille Rinki-merkin käyttöönotosta sekä kuluvan vuoden pakkaustietojen palautuksesta.

Rinki-merkki käyttöön markkinointiviestinnässä 2018

Olemme iloisia voidessamme kertoa, että Rinki-merkin käyttö markkinointiviestinnässä alkaa vuoden 2018 alusta alkaen. Rinki-merkkiä käyttämällä viestitte asiakkaillenne ja yhteistyökumppaneillenne vastuullisuudesta ja pakkausten tuottajavastuun hoitamisesta.

Rinki-merkin käyttö markkinointiviestinnässä tarkoittaa sitä, että voitte laittaa merkin verkkosivuillenne tai käyttää sitä painetuissa ja sähköisissä markkinointi- ja viestintämateriaaleissanne. Merkistä on kaksi eri käyttöversiota: yksinkertainen Rinki-merkki sekä ”RINKI mukana pakkauskierrätyksessä” -merkki, jonka osia käytetään kokonaisuutena.

Voitte ladata Rinki-merkin käyttöönne vuoden 2018 alusta alkaen extranet-palvelumme kautta osoitteesta extranet.rinkiin.fi. Pyydämme teitä ilmoittamaan merkin käyttöönotosta yritysasiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@rinkiin.fi.

Rinki-merkin käytölle on kuitenkin rajoituksia. Valitettavasti sitä ei saa käyttää yrityksenne tuotteissa tai niiden pakkauksissa.

Merkin käyttöoikeus markkinointiviestinnässä on kaikilla yrityksillä, jotka ovat tehneet Ringin hallinnoiman sopimuksen tuottajayhteisöjen kanssa pakkausten tuottajavastuun hoitamisesta. Rinki-merkin käyttösäännöt tulevat voimaan 1.1.2018, ja niihin voitte tutustua osoitteessa Rinkiin.fi/yrityksille.

Toivomme Rinki-merkin aktiivista käyttöä markkinointiviestinnässä!

Pakkaustietojen palautus 28.2.2018 – Rinki luopuu paperilomakkeiden postituksesta

Pakkaustietojen palautusajankohta lähestyy. Muistutamme teitä jatkossa vain sähköpostitse tietojen palautuksesta, ja luovumme paperisten ilmoituslomakkeiden postituksesta. Vuoden 2017 pakkaustietojen viimeinen palautuspäivä on 28.2.2018.

Pakkaustiedot on helpointa palauttaa extranet-palvelumme kautta osoitteessa extranet.rinkiin.fi. Päivitystöiden vuoksi extranet on poissa käytöstä loppuvuoden 2017. Lähetämme extranetin käyttäjätunnukset vuoden 2017 lopussa niille yrityksille, joiden asiakastunnukset ovat vaihtuneet sopimusmuutoksen vuoksi.

Yhteydenpito ja pakkaustietojen raportointi sähköisesti helpottaa ja nopeuttaa asiointianne Ringin kanssa. Asioinnin sujuvuuden varmistamiseksi on tärkeää, että kaikki yhteystietonne ovat ajan tasalla. Ilmoitattehan muutoksista asiakaspalveluumme: info@rinkiin.fi, puhelin 09 6162 3500.

Annamme mielellämme lisätietoja.

SUOMEN PAKKAUSKIERRÄTYS RINKI OY