Ringin palautelomakkeessa tekninen ongelma 18–20.7.

Kirjoittaja: Rinki Julkaistu: 22.07.2022

Teknisten ongelmien takia Ringin verkkosivuston palautelomakkeen kautta lähetetyt ekopistepalautteet eivät tulleet perille Ringin palautteenkäsittelyjärjestelmään aikavälillä 18.7.–20.7.

Teknisen ongelman takia Rinki ei ole pystynyt vastaanottamaan ja käsittelemään Ringin verkkosivuston palautelomakkeen kautta aikavälillä 18.7–20.7. lähetettyjä palautteita. Ongelman aiheutti turvallisuuspäivitys, jonka takia ekopistepalautteet eivät ohjautuneet normaalisti Ringin sisäiseen järjestelmään käsiteltäviksi.

Pahoittelemme tilannetta ja teknisestä ongelmasta aiheutunutta harmia. Ongelmaan puututtiin välittömästi ja vika on ratkaistu. Ringin verkkosivuston palautelomake toimii jälleen normaalisti. Palautelomakkeeseen TÄSTÄ.

Rinki tekee parhaansa, että pakkausten lajittelukokemus olisi kuluttajille mahdollisimman helppo ja miellyttävä ja ekopisteet tyhjennettäisiin aina oikea-aikaisesti. Kuluttajilta saatava palaute on tässä erittäin tärkeässä roolissa. Käsittelemme jokaisen saamamme palautteen.

Maksuton asiakaspalvelumme neuvoo pakkausten lajitteluun liittyvissä asioissa sekä ottaa vastaan palautetta Rinki-ekopisteistä.

Puh. 0800 133 888 (maksuton), ark. klo 7-21 ja la klo 9-18

Ekopistepalautetta voi lähettää myös osoitteeseen asiakaspalvelu@rinkiin.fi.

Sinua saattaisi kiinnostaa

Uusimmat artikkelit >