Ringin palautelomakkeessa tekninen vika 1.3.–3.3.

Kirjoittaja: Rinki Julkaistu: 03.03.2023

Teknisen vian vuoksi Ringin verkkosivuston palautelomakkeen kautta lähetetyt ekopistepalautteet eivät tulleet perille Ringin palautteenkäsittelyjärjestelmään aikavälillä 1.3.–3.3.

Teknisen ongelman takia Rinki ei ole pystynyt vastaanottamaan tai käsittelemään rinkiin.fi-verkkosivuston palautelomakkeen kautta keskiviikon 1.3. klo 18 ja perjantain 3.3. klo 15 välillä lähetettyjä palautteita. Ongelma alkoi Microsoftin maailmanlaajuisesta virhetilasta, jonka seurauksena palautelomake jäi toimimaan virheellisesti.

Pahoittelemme tilannetta ja siitä aiheutunutta harmia. Vika on nyt ratkaistu ja palautelomake toimii jälleen normaalisti. Palautelomakkeeseen pääset tästä.

Teemme parhaamme, jotta pakkausten lajittelu olisi mahdollisimman helppoa ja miellyttävää ja ekopisteet tyhjennettäisiin aina oikea-aikaisesti. Kuluttajilta saatava palaute on tässä erittäin tärkeää. Käsittelemme jokaisen saamamme palautteen.

Maksuton asiakaspalvelumme neuvoo pakkausten lajitteluun liittyvissä asioissa ja ottaa vastaan palautetta Rinki-ekopisteistä.

Puh. 0800 133 888 (maksuton)
ark. klo 7-21 ja la klo 9-18

Ekopistepalautetta voi lähettää myös osoitteeseen asiakaspalvelu@rinkiin.fi.

Sinua saattaisi kiinnostaa

Uusimmat artikkelit >